Re: Trzy karty graficzne w jedym komputerze

Autor: Codringher <stewiex(cut)_at_interia.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 13:57:54 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:dn93lo.2pg.4@Hobby.od.19.lat...

> Już Win98 miał możliwość obsługi do 8 kart graficznych.
> Pozatym daj sobie spokój z S3 Trio na WinXP.

Aaa tam od razu "daj spokój". Jak mi kiedyś szlag trafił grafe to przez pare
dni (dopóki nie kupiłem nowej), jechałem kulturalnie na S3 trio 32.
Oczywiście na XP. Odświezanie przy 1024x768 75 Hz, a karta była tak wolna,
że jak za szybko przeskrolowałem strone www, albo jakiegos *.doc'a, to mi
rwało muze z Winampa :). Ale pracować sie dało.