Re: Mała wydajność

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 13:53:27 MET

kamilelf napisał(a):
> mam semprona 2200+ i płyte glowna gigabyte GA-7VASFS. procek ma nominalnie
> 1,5GHz. ale klapa procek dziala na 995MHz. Taktowanie PCI to 68MHz. Pamiec
> dziala na 400MHz. Sandra mwoi, ze AGP dziala na predkosci 1x. nie wiem, co
> przestawic, zeby procek dziala szybciej i wogole. mam grafike agp4x a plyta
> glowna obsluguje do 8x wiec nie wiem co tak wolno.
>
> dzieki za sugestie
>
> kamil

W BIOS'ie ustaw FSB 166MHz, mnoznik dla procka zdaje sie x9, dla pamieci
x2 (jesli to PC3200 to sprobuj x2,5 moze pociagna troche ponad nominalne
taktowanie - czyli jako 415MHz)
AGP powinno zdaje sie na 66MHz pracowac, PCI na 33MHz. Jak cos
pokrecilem to niech ,mnie grupowicze poprawia. ;)

Pzdr, OMSON