Re: grafika do wyboru - pro?ba o radę.

Autor: Marcin Fal <marcin.fal_at_WYWALTOgmail.com>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 13:17:59 MET

On Thu, 08 Dec 2005 12:54:43 +0100, PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl>
wrote:

>Również uważam, że 6600 byłby znacznie lepszym wyborem od powyższych,
>ale nie wiem czy mu fundusze obejmą kartę droższą o 200zł.

To zależy do czego ma być ta karta, ale IMHO jeśli do gier to chyba
warto dołożyć, też jestem w tej chwili na etapie wymiany karty z
Radeona 9200 (pełny, 128bit ;-)) i jeszcze się zastanawiam czy brać
6600 czy 6600GT, 6800 to już trochę za dużo jak dla mnie - aż tyle nie
gram ;-)

--
Marcin Fal
Moje aukcje: