Re: problem z kartą grafiki X600

Autor: Kriss <koreek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 11:39:49 MET

Miałem takie same objawy z Radeonem x700Pro
w pierwszej kolejności wymieniłem zasilacz na mocniejszy - niestety nic to
nie dało, potem próbowałem różne drivery niestety bez skutku w końcu
odesłałem do serwisu (była na gwarancji) i czekam mają przuysłać nową w
przyszłym tygodniu. W serwisie powiedzieli że to wada karty. Jak przyślą to
zobaczymy czy to coś zmieni.
Pozdrawiam