SCSI w praktyce

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 22:31:24 MET

witam
zalezy mi na osiągnieciu jak najwyzszej szybkosci zapisu i szybkosci
wyszukiwania danych. Skłaniam sie w strone zakupu kontrolera i dysków Scsi.
Oczywisciw na nowy mnie niestac, wiec kombinuje z allegoro. wypatrzyłem
sobie model
ale nie bardzo wiem co dalej, jak i jakie dyski do tego mozna podłączc
(2x36Gb?) czy jesli podłącze 2 dyski na jednej tasmie to bedzie to
powodowało jakies problemy w przypadku konfiguracji w raid0? ja powinna
wygladac taka tasma, co z teminatorem? gdzie sie go wpina? czy zailanie
dysków jest takie samo jak w ATA? czy w scsi ustawia sie jaies zworki
ustalajace który jest master a który slave?
A moze ktos ma taki lub podobny kontroler, i moze cos o nim napisac>? jaksie
to sprawuje, warto to kupic czy moze sata2 dorównuje wydajnościa.....

ToMasz

PS ma to działac pos linuksem