Re: hp laserjet 1020?

Autor: Mephisto <mephisto_at_msi.pl>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 21:22:22 MET

Użytkownik "Gazeta" <podwojek@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dn7fqk$n0d$1@inews.gazeta.pl...
> Witam teraz z kolei prosilbym o opinie na temat drukarki hp laserjet 1020.
> Co o niej uwazacie?
> zalezy mi na druku tekstu (praca mgr i inne dokumenty)
> zalezy mi rowniez na tym zeby nie byla ona zbyt duza, pokoj maly to niech
> drukarka niewielka bedzie.
> Jak czesto (co ile wydrukowanych kartek) trzeba wymieniac toner? ile on
> kosztuje? jak to jest z glowica? czy istnieje takowa, czy jest wymieniana
> wraz z tonerem? czy cos poza tonerem trzeba wymieniac? czy koszty
> eksploatacji tej drukarki przewyzszaja atramentowa?

> [...]

Używam HP1020 od dłuższego czasu - zero problemów, jest to jedna z
najmniejszych laserówek, toner można ręcznie uzupełnić (na allegro flaszka
toneru to około 15zł), starczy na hmm... właściwie mam ją kilka miesięcy, od
nowości wsypałem toneru do full i do dziś drukuje a wydrukowałem naprawde
spoooro... ;-)