hp laserjet 1020?

Autor: Gazeta <podwojek_at_gazeta.pl>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 21:14:01 MET

Witam teraz z kolei prosilbym o opinie na temat drukarki hp laserjet 1020.
Co o niej uwazacie?
zalezy mi na druku tekstu (praca mgr i inne dokumenty)
zalezy mi rowniez na tym zeby nie byla ona zbyt duza, pokoj maly to niech i
drukarka niewielka bedzie.
Jak czesto (co ile wydrukowanych kartek) trzeba wymieniac toner? ile on
kosztuje? jak to jest z glowica? czy istnieje takowa, czy jest wymieniana
wraz z tonerem? czy cos poza tonerem trzeba wymieniac? czy koszty
eksploatacji tej drukarki przewyzszaja atramentowa?

podsumowujac, czy lepiej zaplacic ok 100 pln za jakas atramanetowke gdzie
tusze kosztuja ok 20 pln
czy wydac ok 400 pln i kupic hp1020, czy moze kupic inna laserowa?

z gory bardzo dziekuje za opinie i pozdrawiam