Re: NTG? pliki .rar (staralam się!)

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 15:07:04 MET

Dnia Wed, 07 Dec 2005 14:05:37 +0100, Taarna napisał(a):

>Przepraszam, jeśli pytanie kieruje nie na tą grupę co potrzeba (na jaką
>powinnam....?) ale bardzo koniecznie potrzebuję otworzyć plik .rar a nie
>Znalazłam w necie jakiś program o nazwie 7-Zip 4.30 Beta PL, ale to nic
>nie dało. WinRARa znalazłam tylko jakąs 40 dniową wersję:/ a że zupełnie
>nie nie znam pewnie zaraz okaże się, że to wcale nie to, czego potrzebuję;)

1. 7-Zip powinien otwierać pliki .rar, trzeba chyba dograć mu
bibliotekę unrar.dll.
2. Ściągniętym przez siebie programem WinRAR (po uprzednim
zainstalowaniu go) będziesz mogła rozpakować rzeczony plik .rar.
3. Istotnie, masz rację, pl.comp.pecet jest niewłaściwą grupą do
zadawania tego typu pytań - tematyka tej grupy to sprzęt. Programami
zajmują się grupy poświęcone odpowiednim systemom operacyjnym, tudzież
pl.comp.nowe-programy.

--
Pozdrawiam, C. [cyberkid(_a_)chello.pl@spamerom.dziekujemy.pl]
Maszyna do pisania generacji V/V: Soltek SL-75KAV | AMD XP 2000+ | 768MB RAM