NTG? pliki .rar (staralam się!)

Autor: Taarna <taarnaNOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 14:05:37 MET

Przepraszam, jeśli pytanie kieruje nie na tą grupę co potrzeba (na jaką
powinnam....?) ale bardzo koniecznie potrzebuję otworzyć plik .rar a nie
mam do niego programu - czy moglibyście podpowiedzieć mi o jaki program
chodzi i ewentualnie odesłać na jakąś stronę www z której można go
pobrać? Link, który odnalazłam w archiwum:
http://www.google.com/url?sa=D&q=ftp://ftp.zetnet.co.uk/pub/fido/rar
nie wchodzi mi, kurde.
Znalazłam w necie jakiś program o nazwie 7-Zip 4.30 Beta PL, ale to nic
nie dało. WinRARa znalazłam tylko jakąs 40 dniową wersję:/ a że zupełnie
nie nie znam pewnie zaraz okaże się, że to wcale nie to, czego potrzebuję;)
Pozdrawiam