Re: COMPAQ i grafa na AGP - pomocy!!!

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 12:19:29 MET

Pajchiw napisał(a):

> Jeżeli chcesz to - faktycznie - zrobić,
> to trzeba wyjąć baterię
> i wyłączyć komputer z sieci
> (odłączyć prąd)

W tym COMPAQ jest przycisk na plycie resetyjacy ustawienia CMOS. Wiec
chyba obedzie sie bez wyjmowania baterii ;) BTW- zrobilem to i nic - tzn
wskoczyly fabryczne ustawienia a grafy AGP jak nie chcial zalapac tak
nie zalapuje :(
Rowniez fleshowalem BIOS do nowszego (byl 2.11 jest 3.14) i zadnych
nowych ustawien nie przybylo co mnie zaczyna z lekka wkurwiac juz :(
Jest opcja Onboard Devices ale tam zasrany COMPAQ nie daje mozliwosci
ingerencji w zinyegrowany ukl graficzny bo nic takiego tam nie ma (sa
tylko porty szeregowe i rownolegly oraz kotroler FDD) i tyle...
Zalamac sie mozna.
Naczytalem sie cholera jasna o tym chipsecie Intela Solano i815 ze
obsluguje AIMM i grafe AGP a tu gowno z tego bo COMPAQ chyba przez
zlosliwosc nie udostepnia zadej opcji wylaczenia zintegrowanego ukladu.
I niby co to ma oznaczac ze jest slot AGP/AIMM na plycie?!? Napewno nie
to, ze mozna ot tak sobie zmenic grafe ze zintegrowanej na AGP...

Nie wiem - powoli zaczynam dawac za wygrana - jak ktos wie BARDZO PROSZE
O WSKAZOWKI - JAK WYLACZYC ZINTEGROWANA GRAFE I WYMUSIC KORZYSTANIE Z
DOLOZONEJ GRAFY NA AGP??? Z gory THX dla facha, ktory to rozwali...

Ostateznie bede musial jednak wydac kase na grafe PCI i tyle :(

Pzdr, OMSON