Re: COMPAQ i grafa na AGP - pomocy!!!

Autor: Pajchiw <phukuba_at_piotrkow.home.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 23:00:35 MET

Użytkownik "OMSON" <omson@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dn511l$qja$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A tez mi tak na mysl przeszlo jak zobaczylem razu pewnego przycisk resetujacy
> CMOS :)Ale czy przypadkiem cos innego nie zniknie ?;)
> Jakby co to sprobuje i tego...

Jeżeli chcesz to - faktycznie - zrobić,
to trzeba wyjąć baterię
i wyłączyć komputer z sieci
(odłączyć prąd)
Zanim doczytałem, że tak trzeba to robić
kilkakrotnie rzucałem dość
włochate słowa pod adresem Compaq :-)))

W BIOS-ie nic Ci ze sprzętu nie zniknie,
będą ustawione tylko parametry fabryczne,
czyli bootowanie z FDD, aktywne
wszystkie zintegrowane podzespoły i takie tam.

Pzdr.:
Pajchiwo