Re: Mam problem z instalacją modemu USRobotics

Autor: Grzegorz Zabielski <grzegorz_zabielski.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 09:04:15 MET

> Mam wew. modem USRobotics v.92, podczas próby instalacji sterowników na win XP
> winda krzyczy że sterowniki są nie podpisane cyfrowo, daje mu "mimi to
> kontynuj" a on kopiuje i zanim dojdzie do końca progresbar wyłącza się
> komputer???!!! I tak za każdym razem bez względu na slot w którym siedzi
> modem! Raz już udało mi się go zainstalować ale nie pamiętam już jak mi się to
> udało??? Może macie jakiś pomysł.

Zainstalowałem sterowniki ze strony usr.com.pl modem się zainstalował i jest
widziany w managerze ale pojawia się jeszcze że nie zainstalowano "PCI (coś
tam) controler" (a nie mogę znaleźć do tego żadnych sterowników?!). Dodam
jeszcze że modem nie odpowiada na wykonanie kwerendy ani na wybieranie sygnału
więc coś jest jeszcze nie tak.
Pomóżcie proszę.