Mam problem z instalacją modemu USRobotics

Autor: Grzegorz Zabielski <grzegorz_zabielski.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 17:00:05 MET

Witam

Mam wew. modem USRobotics v.92, podczas próby instalacji sterowników na win XP
winda krzyczy że sterowniki są nie podpisane cyfrowo, daje mu "mimi to
kontynuj" a on kopiuje i zanim dojdzie do końca progresbar wyłącza się
komputer???!!! I tak za każdym razem bez względu na slot w którym siedzi
modem! Raz już udało mi się go zainstalować ale nie pamiętam już jak mi się to
udało??? Może macie jakiś pomysł.

Pozdrawiam
Grzegorz