Re: Nie można sprzedać, a trzeba przyspieszyć.

Autor: Tomek Banach <tbanan_bez__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 04:10:58 MET

Pajchiw wrote:
> Z pewnością jest to BX i chodzi na szynie 100.
> Ale są trzy gniazda,
> (czyli 010233-101** 118053001 z przypisem 1
> - dostarczony z Intelem PII i PIII na BX-ie przed 23 lutym 1999...)
> więc jest możliwość podłączenia 384MB.
> I tak zrobię - dzięki za pomoc.

jak bedziesz kupowal pamiec ustal dokladnie ze sprzedawca ze bedzie
pasowala. ja niedawno pytalem sie tutaj o mozliwosc rozbudowy mojej
starej plyty na ZX i otrzymalem taka odpowiedz

>czyli tzw. "starego typu". w sklepach zwykle nazywa sie to "BX
compatible"
>i jest troche drozsze.

czyli nie kazda 128 Ci pojdzie jako 128 musisz szukac tych do BX'ow

procka tez zmien kupisz nowego/uzywanego 500 na allego za 40 stara 450
sprzedaz za 20 (mniejwiecej takie sa ceny bo interesowalem sie ostanio)
i za 20zl tez troszke szybciej bedzie.

--
Pozdrawiam Tomek