Re: Nie można sprzedać, a trzeba przyspieszyć.

Autor: Pajchiw <phukuba_at_piotrkow.home.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 19:41:12 MET

ciach

> Jak dla mnie troszke metny ten pdf - ale na pierwszej stronie sa podane
> ustawienia predkosci procesorow, wynikalo by z tego ze mozesz wsadzic
> pIII 500 na allegro za jakies 30-40zl i odpowiednio zworki przestawic.
> ALe roznica wielka nie bedzie.
>
> Na koncu tez masz informacje o mozliwosciach rozszerznia pamieci w
> zaleznosci od typu plyty glownej. Otworz komputar i poszukaj oznaczen na
> plycie glownej i porownaj to z tym co widzisz na tych stronach. Jezeli
> mozesz to warto dojechac do 512 to przyspieszy komputer bardziej niz
> zmiana procesora.

I tu jest właśnie problem problem.
Ta instrukcja jest na tyle nieprzejrzysta,
że można ją dopasować do kilku modeli,
ale innej nie ma (szukałem dość długo w Sieci,
a strona producenta nie ma nic do powiedzenia...)
Z pewnością jest to BX i chodzi na szynie 100.
Ale są trzy gniazda,
(czyli 010233-101** 118053001 z przypisem 1
 - dostarczony z Intelem PII i PIII na BX-ie przed 23 lutym 1999...)
więc jest możliwość podłączenia 384MB.
I tak zrobię - dzięki za pomoc.

Pozdrawiam:
Pajchiwo