Re: canon bjc-3000?

Autor: DK <amiga_at_gazeta.pl>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 00:34:09 MET

Użytkownik "Gazeta" <podwojek@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dn56eb$44v$1@inews.gazeta.pl...
> czy warto kupic taka drukarke za ok 50 pln?

Mam doswiadczenia z nieco wczesniejszymi (BJC240.BJC250,BJC2000 z mutacjami)
i aktualnymi modelami. Tanie drukarki cannon-a strasznie maja bardzo male
kartridze. W efekcie szyko sie koncza. na ryze mozesz potrzebowac w porywach
od 2 - 4 sztuk. Z nowszymi modelami jest nieco lepiej.

> potrzebuje czegos do drukowania tekstu, do pracy mgr, uwazacie ze taka
> starczy?

Jakosc w zupelnosci wystarczy

> jak widze mozna super tanio tusze kupic, tak wiec sklaniam sie ku
> niej,macie jakies doswiadczenia?

Jezeli masz mozliwosc wyboru (czytaj dolozenia pieniedzy) to proponowalbym
jakiegos nieco drozszego Cannona (moze cos z serii PIXMA), moze Epson-a ...,
Lexmarki odpadaja na dziendobry, Niestety tansze HP sa produkowane w
zakladach Canona na dokladke sa to chyba odpady produkcyjne. Spora ich czesc
sypie sie najczesciej krotko po okresie gwarancji

> wszelkie sugestie mile widziane, pozdrawiam.
> czy na niepodlaczonej drukarce do kompa mozna wydrukowac strone testowa?
> jak ?

Niestety nie znam tego modelu. Jezeli sa jednak przyciski to czesto jest tak
ze jezeli przy wlanczaniu przytrzymujesz jakis przycisk (na drukarce) razem
z powerem to drukarka zaczyna jakis tam swoj test.