Problem z kamerka logitech-a

Autor: DK <amiga_at_gazeta.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 22:46:13 MET

Witam.

Qupilem kamerke Logitech QuickCam Messenger w wersji OEM. Roznica w stosunku
do BOX-a to glownie cena i dodatkowa sluchawka z mikrofonem.
Niemniej kamerka ta posiada wbudowany mikrofon. Pod windowsem widoczny jest
jako kolejne uzadzenie audio. Niestety mam z nim (mikrofonem) drobny
probnem. A mianowicie dzwiek zapisane przez niego, zawiera dosc glosne
buczenie w tle. W zaawansowanych ustawieniach dzwieku moge jedynie wylaczyc
opcje AGC i tyle ... . Prawde mowiac nie wiem czy mikrofon ma jakigos bug-a
czy maja na nia wplyw jakies zaklucenia od kompa Karta WiFi, Mysz
bezprzewodowa, dyski itp. Niemniej przestawienie kamerki w inne miejsce nie
zmniejsza buczenia. Efekt takiego buczenia mozna uzyskac czasami na zwyklym
mikrofonie przy wlaczonej opcji boost. Bede wdzieczny za wszelkie sugesite
co do w/w problemu