Re: Jaka karta graficzna do PIII

Autor: olo <olo_77_at_tlen.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 22:36:48 MET

> Zalezy do czego będziesz potrzebował tej karty. Jezeli tylko do www,
> programowania, pisania dokumentów itp, bez grafiki 3D, to w zupełności
> wystarczy Ci markowy Radeon 9200SE 64MB lub Radeon 9250 64MB/64bit
> (Sapphire, HIS, Gigabyte, Asus, MSI). Jeżeli czasem chcesz w cos zagrać,
> tej samej marki Radeon 9550 128MB/128bit. Jak masz nieco kasy, a zalezy Ci
> na świetnym obrazie, mozesz kupić najtanszego z Matrox'ów (G550, kosztuje
> koło 500pln). Do takiego procka nie polecałbym jakiś super nowości, bo nie
> pokażą skrzydeł. Tu raczej szedłbym na jakość obrazu niż na wydajność. Na
> [...]

o kartach Matrox juz kiedys slyszalem ze dobrej jakosci obraz daja, wiec
chyba na to sie zdecyduje, bo głownie zalezy mi na jakosci obrazu, a ze nie
gram wiec pewnie spoko bedzie wszystko chodzilo, aha jeszcze jedno, jak taka
karta radzi sobie z filmami, czasem cos ogladam.
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=739, czy chodzi o to, tak dla
pewnosci pytam :)

olo