Re: Pomocy!!!co zrobic aby widzial80GB?

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 15:22:35 MET

Twister wrote:
> Witam. Nie zdając sobie sprawy z klopotow wybralem sie do sklepu i kupilem
> 80gb dysk do mojego starego komputera To pentium II 400mhz. Po podlaczeniu
> bios nie wykrywa dysku obcialem go zworkami na 32 Gb i tez kicha. Czy jest
> jakas szansa ze go zobaczy prosze o pomoc bo sprzedawca nie chce odebrac
> mojego zakupu

po pierwsze primo łaski nie robią, bo w ciągu 10 dni od zakupu możesz z
niego zrezygnować bez podania przyczyny
po drugie primo sprawdziłeś na innym kompie, czy dysk jest ok? może jest
felerny, niech ci go wymienią
po trzecie sprawdź ustawienia w biosie, bo może bios by chcial go
zobaczyć, ale ma ustawione, że ma nie widzieć....
po czwarte - sprawdź kabeli, jeszcze raz zworki itp.... również na tym
dysku który masz do tej pory...
pozdr
szydas