Re: sprawdzenie zasilacza

Autor: shap <usun_a_l_i_c_j_a_at_op.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 12:30:36 MET

> Tak jak już napisano, obwąchać !
Oględziny "organoleptyczne" zawiodły, już nie śmierdzi.

> Nie ! - znaczy nie hdd i płyta (odłączyć też wszystko inne)
> Tak - obciążenie (bylejakie np. żarówka samochodowa; powiedzmy długie 12V
> krótkie 5V)
Podłączyłem jakis stary napęd CD (sprawny, tyko nie czyta)

> COM miernika (masa po ludzku) do czarnego, plus po wszystkim i mierzyć
> http://www.hardwarebook.net/connector/power/atxpower.html
> jak wystartować (zasilacz) w archiwum pl.misc.elektronika lub też
> tutejszym
Żeby właczyć zasilacz to należy zewrzeć na kablu zas. (co idzie do płyty)
zrzeć zielony z czarnym (pin 14 z np. pin 15)?
Bo jesli tak to nie mam napięć na pozostałych wyjsciach... czyli zjarany na
100%?

Dzieki za pomoc, shap