Gwarancja na monitory LCD

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 10:44:02 MET

Witam,
Nie posiadam monitora LCD i nie mogę wygooglać pełnego tekstu gwarancji do
takich monitorów. Jestem w trakcie negocjacji warunków gwarancji na sprzęt
m.in. monitor LCD i zastanawiam się, czy wyłączenie z gwarancji diód
podświetlających to standardowa procedura, czy może dystrybutor wie o
monitorach coś, czego ja nie wiem (np. diody padają jak muchy)? :) Do tego
w nawiasie jest dodana informacja, że chodzi o wypalenia i spadek jasności.
Sprzęt jest przeznaczony do skanowania więc - jeżeli dobrze rozumuję -
wypalenie uniemożliwi pracę na takim monitorze. Gwarancja ma być tylko
roczna, więc dziwi mnie, że sprzedawca nie chce wziąść pełnej
odpowiedzialności za monitor, który jest zaledwie procentem ceny całości.
Czy ma ktoś może jakiś standardowy tekst gwarancji do monitora
ciekłokrystalicznego? Jest tam coś o takich diodach? Może to standardowa
procedura, a ja będę się bił o coś, co nie jest tego warte?

--
Pozdrawiam,
*Habeck*