Re: Gdzie w Poznaniu kupić komputer?

Autor: tunika <tunezja_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 06:14:54 MET

> Napisz tutaj, a my Ci coś doradzimy w rozsądnej cenie.

No to pisze :)
Potrzebuje komputer do internetu i programów użytkowych (np obróbka grafiki),
ale maksymalnie do 1500zł. Muszę mieć nagrywarkę dvd, dysk twardy nie musi
być duży i nie zależy mi na super grafice i dźwięku bo nie gram w gry
komputerowe. Co byście poradzili? Kolega mi mówił, żebym kupiła procesor
sempron i płytę główną ze zintegrowaną grafiką i dźwiękiem, ale on się aż tak
mocno na komputerach nie zna więc nie wiem.
Pozdrawiam!