Jak nowa, tania, stabilna, szybka płyta pod _Socket A_

Autor: BoxTech <btech.NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 03:10:11 MET

Witam

Proszę o poradę w sprawie doboru płyty głównej, nowej,
taniej, stabilnej i w miarę szybkiej płyty pod Socket A.

(Dostałem nówkę Durona 1800 - więc proszę bez propozycji zmiany platformy)

Nie interesuje mnie żaden OC itp. Nie potrzebne mi są żądne bajery złącza itp.
USB2.0 i IDE100 wystarczy.

Komputer ma być do pracy (obróbka grafiki, programowanie) przede wszystkim
STABILNY i w miarę szybki, niska cena także bardzo wskazana (< 200 zł było by Ok)

Co doradzicie szanowni grupowicze, będę wdzięczny za uwagi.
Dodam że najchętniej, ze znikającej już z ryku, oferty ze sklepów online
(co do allegro nie chce mi się analizować jakości sprzedających).

Sam w necie znalazłem takie resztki, może coś z tego jest w miarę godne uwagi:
__________________

1. ASROCK K7VT4A Pro - KT400A - 135 zł - http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=2362
2. ASROCK K7S41GX - SIS741GX - 145 zł - http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=1189
3. ASUS A7S8X-MX - Sis741GX - 145 zł - http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=2651
4. ASUS A7V600-X - KT600 - 162zł - http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=817
5. Gigabyte GA-7N400SL nForce2 Ultra - 185 zł - http://proline.pl/shop.php?prodid=GIGABYTE+7N400SL
6. Gigabyte GA-7VT600RZ KT600/8235 - 169 zł - http://proline.pl/shop.php?prodid=GIGABYTE+7VT600RZ+BO
7. Gigabyte GA-7N400S-L nForce2 + SATA - 176 zł - http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=15936
8. Asus A7V600-X Via KT600 + LAN + SATA - 175 - http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=10528
9. Asus A7S8X-MX SiS 741GX - 163 zł - http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=16357
10. ASRock K7S41 SiS-741- 169 zł - http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=10934
11. ASRock K7S41GX SiS 741GX - 159 zł - http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=11591
12. Asrock K7VT4A Pro Via KT400A - 148 zł - http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=16101

Choć model "ASROCK K7S41GX" chyba raczej skreślam - miałem kiedyś u kumpla duże
problemy z zainstalowaniem SP2 do XP (ciągłe przeładowywania systemu po SP).

Będę wdzięczy na wszelkie opinie.