Re: Upgrade komputera "biurowego"

Autor: g e y b <geyb_at_polbox.com>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 00:08:18 MET

> Oczekiwalbym:
> -stabilnosci
> -min. 4 USB z tylu
> -mozliwosci wyprowadzenia audio i USB na przod obudowy
> -zintegrowanego dzwieku i sieciowki
> -mozliwie niskiego poziomu halasu
> -tego wszystkiego za mozliwie niska cene.

Myślę, że płyta marki Asrock i procesor AMD Sempron z cichym
wentylatorem z aut. regulacją obrotów spełnią w/w oczekiwania. Nie
podałeś, jakim budżetem dysponujesz, więc nie podaję szczegółów.
Najtańsze płyty pod Semprona są w cenie ok. 130 - 150 zł. Procesory
zaczynają się od 230 zł (jak zwykle górnej granicy nie widać..,).

> -funkcji Suspend to ram

Sprawdź przed zakupem w dokumentacji płyty (na stronie producenta)

> -firewire

Kontroler w postaci karty PCI to wydatek rzędu 30 - 50 zł.

> -dobrego serwisu w razie czego

To zależy od sprzedawcy. Za dobry (i szybki) serwis trzeba porządnie
zapłacić - kto kupuje Dell-a ten kupuje po prostu rewelacyjny serwis.
Kupując tanie podzespoły ciężko mówić o porządnym serwisie.

> wszelkie dodatkowe bonusy w rodzaju czytnikow kart, bluetooth czy wifi
> przy niewielkiej roznicy cenowej mile widziane.

O ile wiem, jeszcze trzeba płacić za takie bajery. Zresztą, w razie
czego są karty PCI i moduły USB za rozsądne pieniądze.

> Ze wzgledu na to ze to budzetowe rozwiazanie, zapewne AMD, a dla
> swietego spokoju 512MB ramu.

no i dobrze

Gabriel