Re: $$Cel M360 vs. Pent M740. Czy warto dolozyc?$$

Autor: Piter <jazz_20_at_wp.pl>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 13:37:48 MET

Użytkownik "pabloH" <pawelhan@gazeta.nospam.pl> napisał w wiadomości
news:dn1c6i$g5r$1@inews.gazeta.pl...

> Poniewaz czekaja mnie negocjacje z Mikolajem odnosnie konfiguracji
> notebooka;-), prosze o pomoc w podjeciu decyzji, czy warto szarpnac sie na
> Pentiuma M740, czy tez pozostac przy Celeronie M360, a zaoszczedzona kwote
> kilkuest pln przeznaczyc chocby na przydatne akcesoria albo wiecej ramu?
> Roznice w specyfikacjach sa oczywiste (FSB: 533 do 400, cache: 2 do 1,
> taktowanie:1.73 do 1.4) i nie wymagaja komentarza, chodzi mi bardziej o
> to,
> przy jakich zastosowaniach pojawia odczuwalne roznice w szybkosci pracy
> [...]

Roznica glownie w pracy bateryjnej. Teraz podczas pisania posta sluchania
muzyki moj Pentiu M ma poniezej 100 MHz dzieki technologi speed step a co za
tym idzie powinien uzej pracowac na baterii.

--
[   Asus P4C800-E Deluxe & P4 3.2 GHz HT & 2*512 MB PC3200   ]
[       TEAC CD-540E & NEC ND-3540A & 2*SP2004C Raid 0       ]