$$Cel M360 vs. Pent M740. Czy warto dolozyc?$$

Autor: pabloH <pawelhan_at_gazeta.nospam.pl>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 13:34:51 MET

Poniewaz czekaja mnie negocjacje z Mikolajem odnosnie konfiguracji
notebooka;-), prosze o pomoc w podjeciu decyzji, czy warto szarpnac sie na
Pentiuma M740, czy tez pozostac przy Celeronie M360, a zaoszczedzona kwote
kilkuest pln przeznaczyc chocby na przydatne akcesoria albo wiecej ramu?
Roznice w specyfikacjach sa oczywiste (FSB: 533 do 400, cache: 2 do 1,
taktowanie:1.73 do 1.4) i nie wymagaja komentarza, chodzi mi bardziej o to,
przy jakich zastosowaniach pojawia odczuwalne roznice w szybkosci pracy
warte dolozenia grosza? internet, gry2d, gry 3d, pakiety biurowe, praca na
bateriach, edycja zdjec i video, multimedia?

pzdr
p.