Toshiba L20-101 i HP nx6110

Autor: Tomasz <msft_at_interia.pl>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 06:39:42 MET

Zastanawiam się nad zakupem któregoś komputerów:
Toshiby L20-101 lub HP nx6110 (ozn. PY535ES) i stąd moje pytanie - czy
ktoś zna jakieś zdecydowane "za" lub "przeciw"?

Z tego, co wyczytałem, w Toshibie jest dysk SATA (choć pewnie w praktyce
ma to niewielkie znaczenie). Za to np. w HP jest Bluetooth (dziwne dla
mnie trochę, że Toshiba nie postarała się ani o BT, ani chociażby o
irda).

Czy któraś z w/w marek jest zdecydowanie bardziej uznana i zasłużona,
czy też można powiedzieć, że są na równi?

Zastanawia mnie też dlaczego komputerów HP nx6110 sprzedawanych np.
przez Komputronik nie wymienia się na oficjalnej stronie HP (tzn. są
nx6110, ale już dokładny typ modelu nie widnieje tam - np. PY535ES):
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/sm/WF25a/1090723-1124065-1124065-1124065-1124121-12095238.html
-czyżby do nas trafiały jakieś zabytki, których się już nie sprzedaje?

--
Tomasz