Re: prosba o ocene zestawu

Autor: RudeBoy <poczta_at_SPAM_BLOKmwds.pl>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 02:43:26 MET

PSYLO napisał(a):
> Z takim czymś się jeszcze nie spotkałem...
> Jak nie chodziły na 200MHz to trzeba ich było oddać w ramach gwarancji
> (dożywotniej nawiasy mówiąc). Po to się nazywają DDR400, żeby było
> wiadomo, że pójdą na _minimum_ 200MHz.
> Moje kości Kingston chodzą na FSB 222MHz bez kombinowania.

Nie no nei zartuj ze mialem oddawac na gwarancjo cos co dopiero kupilem.
Poprostu wymienilem na inna. Wzialem PQI i chodza lux! Tak jak Ty
puscilem ja na 222MHz bez zwiekszania napiesia i podnoszenia tajmingow.
Wole juz to PQI, ktore to niby ASUS zaleca... :/

pozdrawiam

--
RudeBoy Selecta
ASUS K8N-E DELUX + SEMPRON 64 3000+ + 1024MB DDR PQI + MAXTOR 200GB SATA