Re: Problem z napędem dyskietek

Autor: jeden=1 <_at_>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 01:24:40 MET

Dnia 5 gru o 0:04, Bernard naskrobał(a):

> Odwrotnie założona taśma łącząca płytę z napędem dyskietek. Może
> spowodować trwałe uszkodzenie sterownika, a wtedy już tak zostanie.

Nie strasz. ja niejeden raz i w nie jednym kompie się pomyliłem. Musze być
wielkim szczęściarzem, bo dalej wszystko działa. W jednym komputerze w
robicie to chyba z dwa miesiące była taśma odwrotnie podłączona. Nie
chciało mi się go rozkręcać. Zmieniłem dopiero jak potrzebowałem fdd.
Istnieje też możliwość, że jak Marcin poprawi taśmę to nie będzie działać,
lepiej przed wizytą sprawić sobie drugą stację, na wszelki wypadek.

pozdrawiam
ard

Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!