Poszukiwania odpowiedniej klawiatury.

Autor: Przemo-c <przemek_at_poczta.ath.cx>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 01:18:02 MET

Mam problem ponieważ poszukuje następczyni mojej klawiaturki.
Szukam klawiatury o ergonomicznym układzie klawiszy (coś jak ms
natural), o zmniejszonym skoku klawiszy. I najlepiej choć niekoniecznie
bezprzewodowej. Chodzi mi o samą klawiaturke nie zestaw.
Wpadła mi w oko klawiaturka genius ergomedia 700 ze względu na niższe
klawisze lekkie rozpłyniecie sie dzieloną spacje i kółko po boku.
Cieżko ją dostać ale mozna zamówić (ok 100zł). Ciekawie prezentuje sie
tez microsoftowa klawiatura 4000 ale ttego nie widze w zadnym sklepie
ani cn ani recenzji za bardzo nie ma. Moze ktoś ostatnio stał przed
podobnym problemem i zna jakieś ciekawe propozycje. Nie interesują mnie
dodatkowe przyciski podswietlania ani inne "ulepszenia" ma byc wygodna i
funkcjonalna (jedyne dodatkwe klawisze z jakich korzystam na obeznej
klawie to kopiuj i wklej). A na "klawiature" datahand mnei nie stać ;]
prosze o jakieś sugestie.

--
Przemo-c