Re: pecet vs konsola

Autor: Wojtas <wojtas_at_*NOSPAM*rubikon.pl>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 14:14:36 MET

PSYLO napisał(a):

> A teraz tak nie jest? Która karta graficzna ma większą moc obliczeniową
> od Xbox360? Zauważ, że obecne gry startowe wykorzystują tylko mały
> procent możliwości tej konsoli.
> A nowa konsola w dniu premiery, razem z kosztami sprowadzenia z Niemiec
> kosztuje u nas 1800-1900zł.

Może nie jedna karta gr. a dwie dobre będą już ekwiwalentem. Czyli tak
na prawdę nie wiele więcej musiał byś dopłacić. A za rok czasu nie bylo
by różnicy.
Po drugie producenci układów na PC nie śpią i za góra rok będziesz miał
taką moc obliczeniową na PC.

> Myślisz, że są w sumie dużo większe od kosztów oryginalnego
> oprogramowania na PC?

Nie chcę tu sie wdawać w ocenę moralną, ale posiadacz PCta ma po prostu
wybór - i to jest jego największa zaleta.
Po prostu nikt mnie nie zmusza do kupienia oryginalnej gry, np. wiele
osób testuje piraty a później kupuje oryginał.

> Podkreślam, ja w żadnym wypadku nie staram się dowieść wyższości konsol
> nad pecetem. Twierdzę tylko, że jeśli ktoś potrzebuje sprzętu tylko do
> gier i nie jest maniakiem sprzętowym wydającym kilka tyś zł rocznie na

Zdecydowanie się z tym zgadzam. Nt. nie zgadzam się z opiniami typu "kup
konsolę zastąpi ci także PCta" itp (to oczywiscie nie Twoje zdanie).

> Zapytam jeszcze o jedną rzecz - miałeś kiedykolwiek konsolę?
> Bo zauważyłem, że wypowiedzi takie jak Twoje z reguły padają od ludzi,
> którzy z konsolami nie mieli w ogóle styczności.

Nie nie miałem i nie mam zamiaru mieć. Po prostu nie interesuje mnie
sprzęt gdzie nie mam wyboru co do oprogramowania jakiego chcę używać.
Nie lubię jak jakiś palant w postaci Billa G. ma za mnie decydować co ma
w MOIM !!! sprzęcie chodzić a co nie. Przykładowo jest to podobne do
tego jak by producenci odtwarzaczy DVD zablokowali wszystkie nośniki
R/RW. Paranoja.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl