Re: pecet vs konsola

Autor: T <trompele_at_gazeta.pl>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 13:46:46 MET

Krzychu wrote:

> Zastanawiam sie czy lepiej kupic konsole czy peceta. sprzet glownie mna
> sluzyc do grania. jak sie gra na kompie wiem natomiast konsoli nigdy nie
> widzialem i w zwiazku z tym mam pytanie- jak sie ma konsola do komputera,
> tzn jak jest z jakoscia obrazu, gra w sieci, czy czasem tez sie 'tnie' jak
> komputer no i ogolnie jakie macie wrazenia z uzytkowania konsol? z tego co
> mi wiadomo to te same gry sa dostepne na komputer i na konsole, czy
> mozliwe jest granie w sieci gdzie sa i komputery i konsole?

Ja bym tam poczekal te kilka miesiecy (w tym czasie odkladal kase) na PS3,
bedzie podobno z preinstalowanym linuxem. Cos mi sie zdaje, ze jesli bedzie
mozna podlaczyc do niego monitor od pc, klawiature i myszke to zamienie
mojego PC na PS3. Na xboxa 360 juz powstal projekt odpalenia linuxa,
zobaczymy.