Re: LCD 17" - czy warto ?

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 21:53:03 MET

Użytkownik "netx" <user72wytnij@go2.pl> napisał w wiadomości
news:4391fc3f$0$1504$f69f905@mamut2.aster.pl...
(...)

> Monitor ma spełniać warunki w kolejności od najważniejszych:
> - koniecznie 17" (nie więcej)
> - możliwie najlepsze odwzorowanie kolorów (16,7 mln)
> tzn. wolałbym aby kolory nie były składane z wzorków
> tylko aby było 256 odcieni na każdą składową RGB.
> Jeśli nie ma takich monitorów to proszę polecić który jest w miarę
> najlepszy, albo jaki rodzaj matrycy będzie najlepszy.
> - czas reakcji matrycy pozwalający zagrać raz na kilka dni w FPP
> - ramka monitora ma nie być czarna
> - nie specjalnie mi zależy na kątach bo będę siedział na wprost monitora
(...)

To warunki spelni wiekszosc LCD, tylko odwzorowanie kolorow to nie ilosc
kolorow!! 16,7mln ustawisz praktycznie na kazdej 17", ale to wcale nie
oznacza ze zielony bedzie widoczny jako zielony!! Jesli pracujesz z grafika,
zdjeciami to zaden LCD nie zastapi Ci monitora CRT. W zastosowaniach, gdzie
odzwierciedlenie barw nie musi byc dokladne mozesz smialo przesiasc sie na
LCD. Osobiscie polecalbym cos marki Sony.

pozdr.
Tomek