Re: padl procek czy plyta

Autor: jeden=1 <_at_>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 18:12:53 MET

Dnia 3 gru o 16:24, maciej Drążczyk naskrobał(a):

> plyta piszczy tylko gdy nie ma ramu w innych przypadkach cisza???

To ja się pytam! Człowieku, czy ty nie umiesz pisać?

Sprawdź procesor na innej płycie. Ja kiedyś miałem takiego durona, który po
awarii płyty głównej nie wstał przy sprawdzaniu na innej, właściwie to na
czterech był sprawdzany. Pół roku później musiałem coś sprawdzić i ten
padnięty procek się nadawał. Gdy komputer ruszył taki byłem zdziwiony, że
mało co nie spaliłem procka, bo nie założyłem radiatora.

Kupiłeś to na allegro, reklamowałeś u sprzedawcy?

pozdrawiam
ard

Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!