Re: Taktowanie PCIe ?

Autor: Misio <misio_at_wlesie.com>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 18:07:28 MET

On Sat, 03 Dec 2005 17:13:55 +0100, Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl>
wrote:

> A po co Ci to? ;)

Dla wiedzy :-) i ponizej wlasciwsza odpowiedz

> 2500 MHz. Ale IMHO bardziej liczy się przepustowość, a nie
> sam zegar. To są zupełnie inne magistrale...
>
> PS. Google zamknęli, że sam nie poszukałeś?

Google dziala ale wszystko co znajduje to temat przepustowosci.
Rzecz w tym: w BIOSie mojej plyty jest mozliwosc regulacji PCIe Frequency
w zakresie od 90-150 MHz . Przy ewentualnym OC chcialbym na sztywno
ustawic (lecz nie wiem na ile ?) predkosc PCIe (analogicznie jak to ma
miejsce z PCI/AGP) azeby ta nie rosla wraz ze wzrostem FSB. Dlatego wiec
pytam o to o co pytam.

pozdrawia Misio