Przekierowanie RS232 do pliku

Autor: Kuba <kubu99_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 12:38:43 MET

Witam,

Mam taki problem.

Urządzenie X komunikuje się z PC-tem przez port szeregowy. Do tego
urządzenia ktos 10 lat temu napisal programik DOS-owy, ktory przesyla
przez ten port dane z PC-ta na urzadzenie X. Wszystko było cacy ale
obecnie sa problemy z tym programem, bo Windows XP go nie lubi i
czesto wywala bledy.

Poproszono mnie bym przepisal ten program w Delphi.
Niestety nie mam zrodel programu DOS-owego a autor jest nieosiagalny
(zreszta watpie by po 10 latach mial jeszcze te zrodla).
Problem w tym, ze wiem co trzeba przeslac do urzadzenia ale nie znam
dokladnego formatu przesylanych danych.
Poszukuje programu ktory potrafilby przekierowac (liub monitorowac)
dane wysylane przez program (ten DOS-owy) na port szeregowy do pliku,
zebym mogl bajt po bajcie zobaczyc co trzeba po kolei wysylac.
Ze zczytaniem danych z urzadzenia na PC przez RS-a nie mam problemu.

Dzieki za wszelkie sugestie

Kuba