Re: Co lepsze ( laptop)

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 12:34:50 MET

damian napisał(a):
> Otóż tak stanełem przed nieco trudnym wyborem , wyborem laptopa , laptop ma
> służyć przede wszystkim do grania , oglądania filmów .
>
> Czy polecacie do tego ten oto komputer
> Sony Vaio Pentium 4 2.8 Ghz
>

> Czy moze komp o takiej konfiguracji
> Sony Vaio Pcg/5b , Centrino 1,7 GHZ
>
> Cenowo są w takiej samej cenie , tylko problemy w tym , który procesor do
> tego typu przeznaczenia będzie lepszy? Który wybrać?
>
> Pozdrawiam

Ja mam Acera TM 4601/Centrino-Sonoma 1,6 z Radeonem X700 64 RAM
i początkowo miałem 512 RAM,
-dało się pograć i w CS 1.6 i Half-Life2 oczywiście przy ograniczonych
detalach, kupiłem sobie ostatnio taką miodną gierkę X3 Reunion, no i mi
troszkie toto skakało- dokupiłem następne 512 RAM i poprawa jest bardzo
duża.
Acha, zapomnij raczej o wymagających grach na zasilaniu bateryjnym w
trybie oszczędnościowym!

Także minimum żeby poszły gierki typu HL2, C-S czy NFS to osobna karta
graficzna z własnym RAM i 1GB ramu- i wtedy raczej wszystko da się
odpalić, no najwyżej w obniżonej rozdzielczości i ograniczonymi detalami.

Bartek