Re: znikniete partycje...

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 07:27:43 MET

Użytkownik "OMSON" <omson@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dmqntg$3ak$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Krotko i na temat (co prawda nie ma to nic wspolnego z tematyka grypy ale...):
> http://www.dewassoc.com/support/useful/mbrwork.htm
>
> Pzdr, OMSON
>
> P.S. Jakbys mial jakies watpliwosci wal na priva (przechodzilem przez podobne
> problemy i teraz to nie sa juz problemy) ;)

 komputer ten bede miał dopiero w poniedziałek, jednak jak widze narzedzie
mbr, dziąła z sektorami startowymi- a u mnie chyba to jest w porzadku, bo
system zaczyna sie ładowąć i w połowie nagle wysypka, nawet w trybie
awaryjnym.
W kazdym razie bede próbowł obu sposobów, i najwyżej bede pytał znów..
Narazie dzieki.