Re: Dziwny pad drukarki canona

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 07:17:35 MET

On Tue, 29 Nov 2005 00:54:29 +0100, JFK wrote:

> Popatrz na watki moje i MadMana za ostatni miesiac. Obaj kupowalismy i
> stanelo na tym samym hp laserjet 5.

Potwierdzam :-)

> Ogolnie jak chcesz oszczedzac(na wejsciu bo eksploatacja wypada podobnie)
> to kup 4 (4plus) a jak chcesz miec porzadny sprzet to 5. 6P jest przez hp
> tez czesciowo uznawana za domowa wiec jest na koncu na liscie (mimo ze
> nadal jest sporo lepsza od konkurencji w kategorii niezniszczalnosc/cena)

Rozjaśnię trochę - do 4 i 5 tonery są identyczne (oprócz modeli L, do
których są droższe...). LJ6P ma jedną zaletę dosyć ważną dla niektórych -
jest mniejsza i ładniejsza. 5P podobnie - są to drukarki niemal
"bliźniacze".
Aha, jeszcze sprawa z LJ6 - na praktyce w banku miałem styczność z tą
drukarką (to było jakieś 3 lata temu). Zaliczyła kilka paper jamów, w tym
jeden taki, że informatyk musiał przyjść naprawić...

> Moja ma nominalnie 12ppm (i faktycznie cos kolo tego osiaga przy pomiarach
> na 100 stronach wyszlo mi w okolicach 11 z groszem) wiec w porownaniu ze
> wspolczesnymi to zolw.

Tu muszę dodać, że to jest prawdziwe przy czystym tekście, ew. grafice lub
tekście z prostą grafiką. Jeśli chodzi np. o PDFy jest gorzej - jedną
stronę pewnego PDFa drukowało mi 3 minuty (sic!). Jest na to jednak rada:
ustawia się w Readerze "drukuj jako obrazek" lub w sterownikach przełącza
jedną opcję z HP-GL2 lub "Wyślij grafikę wektorowo" (to pierwsze w
sterownikach windowsowych, to drugie - w HPkowych) na "Wyślij rastrowo" lub
coś w tym stylu.

> Ale za to nie do zdarcia.

A taką ja też mam nadzieję :)

--
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron 1,6@2 GHz FSB166 +1,5 GB PC3200   |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP DJ5150 |