Re: no i o co chodzi?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 23:13:14 MET

> Dziwy? Zajrzyj na strone asusa i sprawdz, czy nie trzeba aktualnic biosu,
> coby zadzialala z sempronem. W zyciu mialem dwie plyty asusa i oba modele
> tego wymagaly. Ale ja sempronow nie uzywam ;-)

Nie trzeba. Uprościjmy to tak, ze procki były takie same, bo widzę że
niezrozumienie pełne. Nie ma zbytniej różnicy między Sempronem 2800+ a
3000+. W obu płytach było wsparcie dla obu procesorów, a mimo wszystko w
jednym z ustawien nie chciało działać.

> Zamiast uzywac okreslen "lepsza" i "gorsza" uzywaj oznaczen modeli ;-)

A co to zmieni? Chodzi o sam fakt, że wystąpiła taka dziwna sytuacja.