Re: no i o co chodzi?

Autor: lego <rlego_at_xxx.op.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 22:25:06 MET

Użytkownik "Marco" <notrue@interia.pl> napisał w wiadomości
news:3aels9jgnvzr.9scl8h16ereo$.dlg@40tude.net...
> Składałem 2 kompy dla znajomych
> Kupiłem 2 płyty Asusa - inne modele. Kupiłem też 2 Semprony 64 bit - też
> różne: 2800+ oraz 3000+
>
> Lepsza płyta i procek 3000+ był dla jednego kumpla, płyta gorsza i
> procek słabszy dla drugiego. Nie wdając się w szczegóły powiem jaki był
> rezultat wielogodzinnych zmagań - otóż musiałem procki znajomym
> zamienić, czyli dać szybszy procek do gorszej płyty, bo w innej
> konfiguracji nie chciało działać. Po prostu w szybszy procek w lepszej
> płycie nie chciał działać, a w tej drugiej płycie działał. Ewentualnie
> [...]

Dziwy? Zajrzyj na strone asusa i sprawdz, czy nie trzeba aktualnic biosu,
coby zadzialala z sempronem. W zyciu mialem dwie plyty asusa i oba modele
tego wymagaly. Ale ja sempronow nie uzywam ;-)

Zamiast uzywac okreslen "lepsza" i "gorsza" uzywaj oznaczen modeli ;-)

lego

--
Asus A8N-E|Atlon64 3200++Zalman 7700-AlCu|RAM 1,5GB Kingston|Galaxy
NV6600GT|Creative Audigy LS|Creative 5.1 T5900|Sony NW-HD5 20GB|Compaq 19"