Re: klawiatura A4 tech problem z klawiszami

Autor: kesser <kesser_at_gazeta.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 15:49:38 MET

> Niekoniecznie. Sam miałem podobny problem z klawiaturą A4techa. Po dokładnym
> obejrzeniu okazało się że na dole przy klawiszach są odstające malutkie
> kawałki i wciskając jeden klawisz zahacza o drugi i wciskają się dwa
> klawisze. Wystarczyło ten mały fragment oderwać i klawiatura działa ok.

A możesz technicznie opisać jak rozebrać klawisze tzn. czy wyciąga się
klawisze poprzez ich wyrwanie czy trzeba rozkręcić klawiaturkę??
Chyba u mnie właśnie coś takiego jest. Jak energicznie prosto uderzam to
jest ok, ale wystarczy przy szybkim pisaniu, że tylko muskam i już się
psuje. Po przyjrzeniu się stwierdziłem, że przy takim lekkim uderzeniu
drga też trójka "3".