Re: klawiatura A4 tech problem z klawiszami

Autor: Piotrek <kuasimodo(wytnijto)_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 22:13:35 MET

news:dmmc2t$1ja$5@polsl.pl...
> kesser napisał(a):

> Prawdopodobnie wciskając klawisz "e" naciskasz też folię
> stykową sąsiedniego klawisza "3" (może gumka się przesunęła
> jakoś).

Niekoniecznie. Sam miałem podobny problem z klawiaturą A4techa. Po dokładnym
obejrzeniu okazało się że na dole przy klawiszach są odstające malutkie
kawałki i wciskając jeden klawisz zahacza o drugi i wciskają się dwa
klawisze. Wystarczyło ten mały fragment oderwać i klawiatura działa ok.

pozdr.
Piotrek