Re: Jak karta telewizyjna?

Autor: sZaKaLq <szakalq_SPAM_at_op.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 13:51:56 MET

Rex wrote:
> Witam!
> Ostatnio kolega porzyczył mi kartę PixelView PV-BT878P+ (REV. 9D) ale
> nie jest rewelacyjna - obraz trochę śnieży i na niektórych kanałach
> pojawiają się dość szerokie pionowe pasy. Jest to bardzo denerwujące.
> Jak myślicie czy to kwestia karty czy raczej słabego sygnału albo szumów
> w kablówce?
> Jaki sprzęt średniej klasy radzicie wybrać?

Kupiłem jakiś czas temu Winfast 2000 XP Expert i bardzo sobie chwalę :) pod
win xp nie ma żadnych problemów, nie wisza się, cena okolo 200 zł więc warto
kupić. Warto też zainwestować w rozdzielacz sygnału szczególnie przy dużej
długości kabla antenowego a jak dalej będzie kiepsko to wzmacniacz, ja u
siebie mam kablówkę podpiętą pod telewizor i karte tv (długość kabla 20m do
komputera) i z rodzielaczem za 10 zł odbiór jest oki.

--
PoZdRoWiOnKa
sZaKaLq