Jak karta telewizyjna?

Autor: Rex <walcz_at_ze.spamem>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 10:32:50 MET

Witam!
Przymierzam się do zakupu karty telewizyjnej ale kompletnie nie siedzę w
temacie więc chcę się Was poradzić co wybrać.
Ma to być sprzęt do odbierania telewizji przez kablówkę oraz do
zgrywania sygnału video z analogowej kamery i z odtwarzacza video.

Ostatnio kolega porzyczył mi kartę PixelView PV-BT878P+ (REV. 9D) ale
nie jest rewelacyjna - obraz trochę śnieży i na niektórych kanałach
pojawiają się dość szerokie pionowe pasy. Jest to bardzo denerwujące.
Jak myślicie czy to kwestia karty czy raczej słabego sygnału albo szumów
w kablówce?

Jaki sprzęt średniej klasy radzicie wybrać?

Z góry dzięki za podpowiedzi i opinie.
Pozdrawiam
Rex