Re: toshiba L20-182 v HP nx6110 EK110ES

Autor: och karol <och.karol_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 12:50:08 MET

Użytkownik "Wojciech Kucharski" <shadok@vp.no_spam.pl> napisał w wiadomości
news:op.s04gorbs4zwfef@shadok...
> Zdecydowałem sie na kupno jednego z tych 2 modeli notebookow, oczywiscie
> do toshiby +256 RAM, ale nie wiem na ktorego ostatecznie zdecydowac,
> moze mi ktos pomoc w wyborze, prosze jednak o dyskusje tylko co do
> tych dwoch modeli,za rady typu :"wez della" dziekuje :)

HP chyba dłużej popracuje.
Ale...
HP nie ma TV-out
Toshiba nie ma Fire-Wire.
Na PCMCIA nie wiem czy wogóle jest TV-out, natomiast fire-wire można spoko
dokupić.
Jeśli planujesz zgrywać materiał z kamery cyfrowej to bez fire-wire nie ma
to wiekszego sensu. Z drugiej strony dobrze jest móc wyświetlić (np. filn)
na telewizorze.
Toshibe ciut łatwiej będzie sprzedać.

--
pozdr