Re: własnoręcznie 'stworzony' kabel UTP

Autor: cOOba <cooba0_at_op.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 12:42:42 MET

Przepraszam, jeśli komuś by to przeszkadzało, ale aby nie pisać 10
odpowiedzi i nie marnować czasu tych, którzy za każdy kb płacą postaram się
odpowiedzieć na wszystkie pytania w jednym, mam nadzieję wyjdzie zrozumiale
:) :

"Przemek" <brak@nospam.pl> w news:dmosln$ees$1@atlantis.news.tpi.pl..
napisał(a):

> Mnie bardziej ciekawi jaki kolega ma modem kablowy ze mu dziala ze
> switchem
> (czyli musi miec wbudowany ruter)

no więc postaram się opisać w miarę dokładnie:
pod adresem
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5821156607&category=62027#ebayphotohosting
jest (może mało widoczne, ale jednak foto takiego samego modemu, jaki
posiadam). Tenże modem podłączony jest do gniazda tv cablem :) {puszka w
sąsiedim pokoju} co stanowi 1 składnik połączenia. W dalszej kolejności z
tegoż modemu wychodzi kabelek do switcha [SURECOM EP-805SX] /2 składnik/ i 3
składnik to kabel łączący bezpośrednio komputer do switcha. Nie wiem, czy
wyszło dokładniej, ale jak będzie trza :D to opiszę jeszcze dokładniej
/jeśli ktoś jeszcze się nie zorientował, to mam podłączone 2 komputery/. O
routerze mówiąc szczerze nic mi nie wiadomo. Nie chcę robić reklamy, ale
skoro już padło pytanie to mój provider to Aster, jeśli to kogoś interesuje.

"BQB" w wiadomości news:439007d3$1@news.home.net.pl... napisał(a):

> Jak nie chcesz się męczyć, to idź do jakiegoś sklepu komputerowego, to za
> 2 zł, będziesz miał zaciśnięte.

Czy ja wiem - tu nie chodzi nawet o kwestię męczenia się, czy nie, ale
bardziej o to, że chciałbym /choć chyba źle zaczynam :D/ sam się tego
nauczyć, żeby raz: móc potem w razie czego zrobić to samemu i mieć z tego
satysfakcję, że umiem tego dokonać, a dwa - nie ukrywam: po to, żeby za
takie za przeproszeniem g... nie płacić (ktoś może powiedzieć, że 36,60 to
nie majątek, ale jak na niecałe 5 min. roboty polegającej li tylko na
wymianie kabla 1 za 1 to imho nieporozumienie,
(choć wiem, że gość poświęca temu czas i takie tam bla bla....:) ) stąd też
taki, a nie inny zamiar.

Gdyby jednak, mimo moich starań okazało się, że coś jeszcze nie jest
zrozumiałe wówczas postaram się napisać mimo wszystko dokładniej.

Pozdrawiam,

--
cOOba ('Sweet Home Alabama - Where the skies are so blue")