Re: Jak wyciszyć komputer OPTIPLEX GX 150?

Autor: Rex <walcz_at_ze.spamem>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 12:04:26 MET

BartekK napisał(a):

> Czyli temperatura jest wysoka, jesli kreci sie szybko i halasuje.

Wydaje mi się, że powodem jest raczej kiepski czujnik temperatury a nie
ZBYT WYSOKA temperatura.
Jeśli nic nie robię to wiatrak powinien kręcić się dużo wolniej, a on
prawie cały czas kręci się z podobną prędkością.

> Powodem moze byc mnustwo kurzu albo procesor ciagle obciazony w 100% -
> sprawdz co go obciaza. Prawidlowo skonfigurowany system operacyjny
> powinien dawac cisze i zimny procesor, no chyba ze uzywasz tego kompa do
> grania lub liczysz seti...

Nie używam tego kompa do grania. Jeśli nic nie robię to obciążalność
procesora jest normalna, czyli 1-2 %. Jeśli coś robię to jest jeszcze
głośniej.

Pozd
Rex