Karty WiFI Atheros 5004X (802.11a/b/g) - sterowniki, tryb superAG, XR

Autor: TKok <use_address_from_post_at_foo.com>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 10:02:01 MET

W lapatopie mam moduł WiFI Wistron Neweb Corp. WNC-CM9 (układ Atheros 5004X)
1. Czy ktoś ma kartę na takim samym układzie (lub generalnie na Atherosie) i
może podać z kąd mogę pobrac najnowsze sterowniki dla Win2k/XP ?
Wistron oznacza ten produkt jako OEM, Atheros jako taki też nie podaje
sterowników. Najnowsze sterowniki jakie udało mi się znaleźć w sieci
pochodzą z przełomu 2004/2005 roku.

2. Czy ktoś odpalał na kartach Atherosa tryb superAG (teoretyczna
przepustowość 108MB/s)? Jeśli tak to jaką przepustowość i transfer udało się
uzyskać w praktyce?

3. Czy ktoś widział w działaniu tryb XR?

Pozdrawiam