Pamięć DDR - jaką wstawić ?

Autor: sZaKaLq <szakalq_SPAM_at_op.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 10:05:16 MET

Witam,

Mam komputer z płyta Gigabyte - z obsługą Dual Channel, procek to Duron 1,6
GHz, aktualnie w płycie siedzi 256 MB PC-400 Apacer CL 2.5. Chcę dokupić
pamięć w związku z tym moje pytanie jaką ?
1. Czy kupić kolejne 256 Mb Apacera wtedy będzie chodzić w Dualu - patrz
punkt 4?
2. Czy kupić 512 Mb i wtedy bez duala - patrz punkt 3 ?
3. Czy w konfiguracji 2x512Mb + 1x256Mb będzie wszystko dobrze działać - bo
planuję za jakiś miesiąc dokupić kolejną kość pamięci ?
4. Cz konfiguracja 2x256 Mb (dual) + 1x 512Mb

i tak się zastanawiam co będzie najlepsze ? a może jakieś inne rozwiązanie ?

--
PoZdRoWiOnKa
sZaKaLq